[ Print ]  [ Close ]

http://en-itri.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22691   , 1403/02/27


تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دوره های دکتری دانشجویان استعدادهای درخشان


بر اساس اطلاعیه شماره 2 استعداد درخشان دکتری،مهلت ثبت نام داوطلبان پذیرش در دوره های دکتری سال 1403 این دانشگاه از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان تا پایان روز چهارشنبه 1403.2.5 تمدید شد.

ضروری است داوطلبان محترم واجد شرایط در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه گلستان دانشگاه وفق اطلاعیه شماره یک اقدام نمایند.



* برای اطلاع از وضعیت ثبت نام و مدارک ارسالی روز دوشنبه 1403.2.10، از طریق سامانه گلستان / آزمون / ثبت نام / دانشگاه تربیت مدرس / پذيرش برگزيدگان علمي - دکتري دانشگاه تربيت مدرس / آخرین وضعیت داوطلب، اقدام نمایید.



1- وضعیت تایید نسخه الکترونیکی مدارک داوطلبانی که حداقل یکی از شرایط مندرج در اطلاعیه شماره یک (معدل، دوره، شیوه و تاریخ فارغ التحصیلی) را نداشته باشند، 'عدم تایید' ثبت می شود و این داوطلبان بررسی دیگری نخواهند داشت.



2- وضعیت تایید نسخه الکترونیکی مدارک داوطلبانی که 'مشروط' ثبت می شود، دارای توضیح است که با رنگ آبی درج خواهد شد.



این توضیح برای داوطلبان دارای شرایط، اعلام تاریخ انتشار اطلاعیه اسامی راهیافتگان به مصاحبه خواهد بود. این داوطلبان لازم است به منظور اطلاع از راه یابی/ عدم راه یابی به مصاحبه علمی، منتظر اطلاعیه اعلام اسامی راهیافتگان به مصاحبه (اواسط خردادماه)  باشند.



سایر داوطلبان لازم است مدرکی که عدم تایید شده است را براساس توضیح درج شده در مقابل آن مدرک، رفع نقص نموده و حداکثر تا 16 اردیبهشت ماه در سامانه گلستان مجددا بارگذاری نمایند.



یادآور می شود داوطلبانی که مدارک ناقص ارسال نموده باشند، در صورت عدم رفع نقص/ تکمیل مدارک حداکثر تا 16 اردیبهشت ماه، وضعیت آنان عدم تایید خواهد شد.



توجه: در هر صورت نیازی به دریافت گواهی ثبت نام نیست.



درضمن پوشه (فولدر) Documents  شامل توضیحات فوق نمی شود و در زمان مصاحبه بررسی خواهد شد. پوشه (فولدر) Documents تا پایان روز 19 اردیبهشت ماه حتما بارگذاری شود.



11:43 - سه شنبه 21 فروردين 1403    /    شماره خبر : 22691    /    تعداد نمايش خبر : 174